NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Sukces strategii Prostych Zasad Getin Banku

2018-10-09 10:14:00

Konto osobiste Proste Zasady jest podstawą naszej oferty i kluczem do budowy stałej relacji z Klientami.
W ciągu roku z oferty skorzystało już ponad 170 tys. osób, co jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii budowy banku pierwszego wyboru -
zapewnia Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. Aktualnie widzimy znaczący wzrost zaufania do naszej instytucji. Na koniec czerwca br. udział środków na rachunkach bieżących i kontach oszczędnościowych w depozytach ogółem przekroczył 30%. Jest to najlepszy wynik w historii naszego banku. Ponadto, tylko w trzecim kwartale pozyskaliśmy niemal 36 tys. aktywnych Kont Proste Zasady – dodaje.

Flagowe konto Getin Banku powstało w odpowiedzi na potrzeby Klientów, którzy oczekiwali prostych
i przyjaznych rozwiązań. Właśnie takie są Proste Zasady - wystarczy, że Klient dokona jednej płatności kartą debetową lub BLIKIEM w miesiącu, by prowadzenie konta było bezpłatne. Bank nie pobierze również opłat za kartę debetową, przelewy Elixir przez Bankowość Internetową i Mobilną oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Kontem Proste Zasady można zarządzać w wygodny sposób za pomocą Bankowości Internetowej oraz przez aplikację mobilną Getin Mobile. Już niemal 60% jego użytkowników regularnie loguje się do Bankowości Internetowej, a 26% do Bankowości Mobilnej. Posiadacze konta mają możliwość dokonywania płatności mobilnych poprzez BLIK-a, Google Pay, a od czerwca także Apple Pay. W bankowości mobilnej Bank oferuje także usługę autoryzacji mobilnej, dzięki której przelewy można potwierdzać szybko i bezpiecznie bez konieczności przepisywania kodów SMS. Rozwiązania wdrożone przez Bank są doceniane szczególnie przez młode osoby, które cenią sobie wszelkie usprawnienia ułatwiające codzienne bankowanie.

W ostatnim roku odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród młodszych Klientów – 20 procent wszystkich rachunków to konta dla osób w wieku 18 - 26 lat. Ta grupa Klientów jest bardzo wymagająca - szuka rachunków bezpłatnych, ale jednocześnie oczekuje dodatkowych usług i funkcjonalności oraz nowoczesnej bankowości mobilnej - mówi Tomasz Misiak.

Warto zaznaczyć, że posiadacze Konta Proste Zasady, którzy nie ukończyli 26. roku życia, mają do dyspozycji bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste. Mogą także skorzystać z Programu Rabatowego, w ramach którego płacąc kartą debetową Getin Banku za bilet w Multikinie, otrzymają 10 proc. zniżki. Ponadto, mają możliwość wyboru wizerunku na karcie spośród kilkunastu dostępnych propozycji.

- Cieszy nas fakt, że przyciągamy młodych ludzi, którzy dopiero zaczynają zarządzać swoimi finansami. To perspektywiczna grupa Klientów, więc zależy nam, aby zostali z nami na dłużej i zgodnie z realizowaną przez nas strategią, myśleli o Getin Banku jako o banku pierwszego wyboru. Stopniowe budowanie bankowości relacyjnej to nasz priorytet - podsumowuje Członek Zarządu Getin Noble Banku.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: