Światowy Dzień Oszczędzania, który obchodzony jest 31 października, to doskonały moment, aby zastanowić się nad tym, jak najlepiej zadbać o swoje oszczędności. Z tej okazji Getin Bank przygotował Konto Oszczędnościowe w walutach EUR i USD, które jest uzupełnieniem szerokiej i atrakcyjnej oferty produktów oszczędnościowych.
Karta Kredytowa Standard oferowana przez Getin Bank okazała się jedną z najlepszych na rynku
i zajęła II miejsce w najnowszym rankingu portalu Money.pl. Karta Kredytowa Standard jest wydawana bezpłatnie, a Klienci nie poniosą opłat za jej prowadzenie, jeśli dokonają min. 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie. Ponadto Getin Bank zapewnia posiadaczom Karty długi okres bezodsetkowy, wynoszący 52 dni oraz liczne korzyści dodatkowe.
Od 22 października br. Klienci Getin Banku mogą skorzystać z nowej oferty Konta Oszczędnościowego Premium, stworzonego z myślą o Klientach, którzy chcą ulokować środki powyżej 400 tys. zł. To kolejna oferta Getin Banku i jednocześnie jedna z nielicznych na rynku z atrakcyjnym oprocentowaniem na dłuższy okres.
Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku z oprocentowaniem 3,5% w skali roku od czerwca regularnie zwycięża w rankingach najlepszych kont oszczędnościowych.
W październiku została ponownie doceniona przez ekspertów portali Bankier.pl
i Money.pl oraz porównywarki finansowej Comperia.pl.
Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br.
Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową i oparł ją na prostych zasadach. Celem nowej strategii było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji oraz dalsza budowa partnerskich relacji z Klientami. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już z uznaniem ponad 172 tys. Klientów.