Getin Noble Bank z kolejnym wyróżnieniem dla dobrego pracodawcy: Bank po raz trzeci zdobył nagrodę Best Quality Employer. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególnie docenili działania rozwojowe podjęte przez Bank oraz budowanie angażującego środowiska pracy. Nagrodzona została również konsekwencja w działaniu, realizacja celów i utrzymywanie najwyższych standardów w trudnym czasie, jakim jest pandemia COVID-19.
Getin Bank przygotował nową promocję dla Konta Proste Zasady Junior: „Juniorowe kieszonkowe z Decathlon". Teraz klienci mogą otrzymać nawet trzy e-karty podarunkowe
o wartości 20 zł każda do wykorzystania w sklepach Decathlon. Oferta obowiązuje od 17 maja do 30 czerwca 2021 roku. Do promocji może przystąpić rodzic lub opiekun dziecka, które otwiera swoje pierwsze Konto Proste Zasady Junior.
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu został nagrodzony tytułem Friendly Workplace. To wyróżnienie przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl firmom, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników. W tegorocznej edycji Friendly Workplace jury w szczególności doceniło działania banku związane z rozwojem pracowników, zaangażowanie społeczne oraz aktywne i odpowiedzialne działania podjęte w czasie pandemii.
Getin Noble Bank drugi rok z rzędu zwyciężył w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zajął również III miejsce
w kategorii „Karta kredytowa” oraz został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Ranking „Złoty Bankier 2021” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej i jakości produktów.
Getin Bank ruszył z promocją Aktywny Start skierowaną do nowych klientów banku, którzy otworzą Konto Proste Zasady. Promocja potrwa do końca czerwca 2021 r. lub do momentu zarejestrowania 2 500 uczestników. Na nowych klientów czekają atrakcyjne nagrody – karta podarunkowa na zakupy na Allegro lub bon na 30-dniowy dostęp do platformy Player.pl.
Getin Bank zwyciężył w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając jakość obsługi zwracali uwagę na te produkty, z których najczęściej korzystają klienci. Były to: konto osobiste, kredyt gotówkowy oraz produkty depozytowe. O zwycięstwie w rankingu decydowała średnia wyników uzyskanych w czasie trzech fal badania – Getin Bank otrzymał w tej kategorii najwyższą ocenę. Bank znalazł się na podium również w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”, zajmując drugie miejsce. Dodatkowo wyróżniona została bankowość mobilna Getin Banku, która znalazła się na czwartym miejscu w zestawieniu najlepszych aplikacji mobilnych.