Getin Bank kontynuuje komunikację w oparciu o ideę prostych zasad. Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów „człowiek z zasadami”, sympatyczny i zaradny Klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.
W nowej kampanii ponownie postawiliśmy na komunikację prostych zasad i zrozumiałych produktów. Chcemy zachęcić naszych Klientów do systematycznego oszczędzania i przekonać ich, że ma to sens, nawet vw przypadku odkładania co miesiąc niewielkich kwot. Zgromadzone w ten sposób środki mogą zostać oczywiście wykorzystane na dowolny cel. Mogą także stanowić dla Klienta tzw. poduszkę finansową na wypadek nieprzewidzianych wydatków – mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji TV oraz w internecie na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych polskich portalach, m.in. Onet i WP. Precyzyjne targetowanie na podstawie profili demograficznych oraz zachowań użytkowników zapewni dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Konto oszczędnościowe będzie promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET