– Opłaty za parking przy pomocy aplikacji mobilnej to dla naszych klientów ogromna oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że nasi klienci je doceniają i chętnie z nich korzystają. Zakup biletu parkingowego w naszej apliakcji trwa kilka sekund, a opłaty można dokonać nie wychodząc z samochodu – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Getin Noble Bank.
– Cieszy nas, że dzięki mPay klienci Getin Banku mogą szybko i wygodnie regulować należności za parking. Jako dostawca rozwiązań dla płatności mobilnych z najdłuższym stażem na rynku, możemy bowiem zaoferować usługi na najwyższym poziomie. Potwierdza to systematyczny wzrost liczby klientów mPay oraz stale rozbudowywana lista lokalizacji, gdzie możliwa jest płatność za naszym pośrednictwem – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.
Płatności za parking realizowane w aplikacji do duże ułatwienie. Klienci nie muszą już płacić za parkometr z góry i przewidywać, ile czasu będą parkować. Zamiast tego mogą skorzystać
z opcji „start/stop”. Z mPay płaci się jedynie za rzeczywisty czas parkowania. W każdej chwili można też sprawdzić, ile czasu pozostało do zakończenia obowiązywania strefy płatnego parkowania. Jeżeli nie zatrzyma się naliczania opłaty przed jego upływem, aplikacja zrobi to automatycznie o właściwej dla danej strefy godzinie.
Bank nie blokuje środków płatniczych na parkowanie do końca działania strefy, a jedynie na kolejny cykl rozliczeniowy, zgodnie z cennikiem danej strefy - zwykle jest to godzina. Po zakończeniu parkowania bank zdejmuje opisaną blokadę i rozlicza rzeczywisty koszt parkowania, zgodnie z cennikiem obowiązującym w danej strefie i dniu. Konieczne jest umieszczenie na szybie auta naklejki, która uchroni przed nałożeniem mandatu za brak biletu.
Dostępne strefy płatnego parkowania oraz informacje dotyczące wybranej strefy można sprawdzić w aplikacji.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET