Finanse na prostych zasadach to nowe hasło przewodnie komunikacji marketingowej Getin Banku i zarazem hasło promujące nowe konto osobiste Proste Zasady. Kampania reklamowa ruszyła 9 października br. W ramach nowej komunikacji Getin Bank chce przybliżyć Polakom proste zasady finansowe, które można wykorzystać w codziennym życiu z pomocą produktów i usług oferowanych przez Bank. Bohaterem reklam jest „człowiek z zasadami” – sympatyczny mężczyzna, który doskonale radzi sobie w życiu właśnie dzięki stosowaniu prostych zasad.
Getin Bank ponownie znalazł się w gronie liderów jakości obsługi w kolejnej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Tym razem przedmiotem badania było zaciąganie kredytów gotówkowych w placówkach bankowych. Sukces Getin Banku w rankingu Instytucja Roku 2017 to kolejne obok nagrody Przyjazny Bank Newsweeka wyróżnienie, które w ostatnim czasie Bank otrzymał za wysoką jakość obsługi.
Konto Proste Zasady to atrakcyjna propozycja Getin Banku dla osób, które chcą założyć konto osobiste oparte na prostych i zrozumiałych warunkach. Wystarczy jedna płatność kartą w miesiącu, by mieć konto za 0 zł. Klient nie poniesie także żadnych opłat za prowadzenie rachunku, kartę debetową, przelewy internetowe oraz wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w Polsce. Wprowadzenie nowego, flagowego rachunku bankowego zostanie wsparte telewizyjną kampanią reklamową, która wystartuje
9 października br.